Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 09-09-11, 15:20
zzt231gr Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-08-2010
Μοντέλο: ΖΖΤ231
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 63
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 187
zzt231gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx Εμφάνιση μηνυμάτων
Tι σχεση εχει το λαδι ρε παιδια δεν καταλαβαινω.
Για να σου αναψει λαμπακι κατι δεν παει καλα στην βαλβιδα σου.κατω ακριβως απο την βαλβιδα σου υπαρχει μια βιδα η οποια αν την λυσεις εχει μεσα ενα φιλτρακι,η αυτο σου εχει βουλωσει η αλλιως στην βαλβιδα του VVTI βγαλε την φισα παρε ενα καλωδιο ψιλο απο τον θετικο πολο της μπαταριας σου και αλλο ενα απο τον αρνητικο(η κανε καπου σωμα)και με αναμενο αμαξι ακουμπα προσεχτικα τα καλωδια στις ακιδες της βαλβιδας.αν το αμαξι σου σβησει η σχεδον παει να σβησει η βαλβιδα σου ειναι μια χαρα και απλα ο εγκεφαλος σου Μαλ@@@ζεται.

Υ.Γ γνωστος μου εκανε ζημια ο ιδιος στην βαλβιδα προσπαθωντας να βαλει κλειδι να λυσει την βιδα απο το φιλτρακι της και τελικα εσπασε η βαλβιδα (μαλλον καποια επαφη)και απο τοτε εχει λαμπακι.επισης κανε και ενα reset στον εγκεφαλο δεν ειναι κακο.
Η βαλβιδα δουλευει υδραυλικα...Αν το λαδι σου ειναι πολυ χοντρο η αντιμετωπιζεις προβλημα πιεσης,μπορει να σου φανει και στο VVT solenoid...
__________________
www.northcelica.gr
Απάντηση με παράθεση