Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 08-09-11, 17:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Βρηκα και αυτό το πολύ καλό ξένο site! http://get-fuel-economy.com/
καλά ρε τι έχουν κάνει τα άτομα!!! ? http://get-fuel-economy.com/images/p389new.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=T8H89...eature=related
και ΝΑΙ σε corolla EE111 με υδρογόνο!!!!

http://cgi.ebay.ie/hho-generator-hyd...item3f0d024ae0

Τελικά γινεται χαμος! πως και δεν τα ειχα παρει χαμπαρι αυτα τοσο καιρό???

και ολο το κιτ κομπλε στο ebay απο Αγγλία! φοβερη τιμή! http://cgi.ebay.ie/HHO-BROWNS-GAS-DE...item2c5b4a5b28

Σε αυτο το βιντεο http://www.youtube.com/watch?v=ukfRkHSputI σε turbo diesel εχει βαλει ο τύπος το υδρογόνο μετά το φιλτροκουτι δλδ ΠΡΙΝ την τουρμπινα, μάλλον τελικα αυτο ειναι και το καλυτερο στα turbo moter γιατι ετσι ερχεται ο παγωμένος αερας από το intercooler, αναμυγνύεται με το υδρογόνο και υπερσυμπιέζονται μαζί και πάνε στην πολλαπλή εισαγωγή-πεταλούδα, πιστευω αν μπει μετα την τουρμπινα πριν δλδ την πεταλουδα θα έχει μικρότερη απόδοση. Φαινεται τελικα πως ολοι με turbo το βαζουν μετα το φιλτρο δλδ πριν την τουρμπινα. http://www.youtube.com/watch?v=rjNMRmit_Zo

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 08-09-11 στις 19:07.
Απάντηση με παράθεση