Βρηκα και αυτό το πολύ καλό ξένο site!
http://get-fuel-economy.com/
καλά ρε τι έχουν κάνει τα άτομα!!! ?
http://get-fuel-economy.com/images/p389new.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=T8H89...eature=related
και ΝΑΙ σε corolla EE111 με υδρογόνο!!!!
http://cgi.ebay.ie/hho-generator-hyd...item3f0d024ae0
Τελικά γινεται χαμος! πως και δεν τα ειχα παρει χαμπαρι αυτα τοσο καιρό???
και ολο το κιτ κομπλε στο ebay απο Αγγλία! φοβερη τιμή!
http://cgi.ebay.ie/HHO-BROWNS-GAS-DE...item2c5b4a5b28
Σε αυτο το βιντεο
http://www.youtube.com/watch?v=ukfRkHSputI σε turbo diesel εχει βαλει ο τύπος το υδρογόνο μετά το φιλτροκουτι δλδ ΠΡΙΝ την τουρμπινα, μάλλον τελικα αυτο ειναι και το καλυτερο στα turbo moter γιατι ετσι ερχεται ο παγωμένος αερας από το intercooler, αναμυγνύεται με το υδρογόνο και υπερσυμπιέζονται μαζί και πάνε στην πολλαπλή εισαγωγή-πεταλούδα, πιστευω αν μπει μετα την τουρμπινα πριν δλδ την πεταλουδα θα έχει μικρότερη απόδοση. Φαινεται τελικα πως ολοι με turbo το βαζουν μετα το φιλτρο δλδ πριν την τουρμπινα.
http://www.youtube.com/watch?v=rjNMRmit_Zo