Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 30-08-11, 16:33
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Καλως ηρθες φιλε μου και καλη διαμονη.

Χαμηλωμα:
Μπορεις να βαλεις σκετα ελατηρια και προτεινω τα HR ή τα ΤΤΕ (που ειναι eibach απ'οτι λενε). Ετσι ομως ελαττώνεις λιγακι την ζωη των αμορτισερ. Αν βαλεις πληρες σετακι αμορτισερ/ελατηρια (ή ακομα coilover - η πιο καλη και πιο ακριβη λυση) θα εισαι καλυτερα. Προτεινω ΚΑΥΑΒΑ AGX με eibach τριποντα αλλιως coilover ΤΕΙΝ ή KW..

Ζαντες
Μπορεις να βαλεις 16αρες χωρις κανενα ιδιαιτερο προβλημα με διασταση 205/50/16 ή 195/55/16. Η πρωτη ειναι λιγο πιο σπορτιφ λογω πιο φαρδιου ελαστικου και χαμηλoτερου προφιλ. Δεν θα δεις ιδιαιτερη διαφορα στην καταναλωση ουτε θα χασεις επιδοσεις. Το αμαξι ομως θα παταει πολυ καλυτερα.

Βελτιωση
Ευκολη βελτιωση κινητηρα θα ελεγα ενα πανελακι ΚΝ στον παπά και ισως κανενα λιγακι πιο ελευθερο τελικο. Επειδη τα 1.4 vvti εχουν θεμα με την ροπη στις χαμηλες στροφες, θα προτεινα να μην κανεις κατι εξτριμ δλδ να βαλεις μεγαλες χωανες για εισαγωγη και πολυ ελευθερα τελικά εξατμισης.
Δυστυχως αυτα τα μοτερ ειναι πολυ δυσκολο να παρουν αλογα με απλες λυσεις. Αλλιως πας μια και καλη για υπερκυβισμο και το κανεις 1800cc.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση