ειναι και για πολυ παραπανω,αγωνιστικο λαδι εγκεκριμενο απο FIA για απαιτητικη οδηγηση ,μοτερ με υψηλες καταπονησεις απο στροφαρισμα- turbo(ετσι λεει το κουτι τουλαχιστον) ....μηχανικος της toyota μου το προτεινε αμεσως μετα την επισκευη του μοτερ,αυτος το φοραει στο δικο του g6 υπερκυβισμενο φιλτρο προγραμμα εξατμιση και δεν ξερω τι αλλο....εχω κανει 70000χλμ βαζοντας μονο ΜOTUL,δεν εχω καψει σταγονα λαδι ποτε και το αμαξι στροφαρει ωραια και δουλευει ωραια,ειμαι πολυ ικανοποιημενος...επισης σε αμαξι φιλου με δεικτη θερμοκρασιας λαδιου ειδαμε οτι ενω με απλα λαδια αντιπροσωπειας ,το λαδι ηταν γυρω στους 110 βαθμους κελσιου κατω απο πιεση ,με το MOTUL αντιστοιχα σηκωνε μεχρι 92-95 βαθμους κελσιου...
εχει διαφορα....
|