Φίλε monkey κατά τη γνώμη μου έχεις δίκιο!Και εμένα η οικογένειά μου είναι πελάτης της ΤΟΥΟΤΑ από το 1978 και συγκεκριμένα μόνο μιας αντιπροσωπείας, στην οποία γίνονται και όλα τα σέρβις εκεί!Προσωπικά δεν είχαμε ποτέ, μέχρι στιγμής, τέτοια συμπεριφορά!Βέβαια, η αλήθεια είναι πως όταν μιλάμε με το αφεντικό της αντιπροσωπείας υπάρχει υπερπλήρης κατανόηση και ίσως διαφορετική αντιμετώπιση από κάποιον υπάλληλο που δουλεύει εκεί δυστυχώς.Προσωπικά το θεωρώ ανόητη τη στάση της αντιπροσωπείας μιας και αυτό που διαφημίζουν όταν θέλουν να πωλήσουν ένα αυτοκίνητο είναι η υψηλή αξία μεταπώλησής του.
Άποψή μου είναι πως θα έπρεπε να δεχτούν την ανταλλαγή αφού θα μπορούσαν να σε "κρατήσουν" σαν πελάτη από τα σέρβις.Από την άλλη πλευρά όμως πιστεύω πως θα μπορούσε να δικαιολογηθεί η στάση της αντιπροσωπείας αν ερχόταν κάποιος με Land Cruiser τριών ή τεσσάρων χιλιάδων κυβικών για να πάρει ένα Avensis, πόσο περισσότερο στις μέρες μας.Αν θα μπορούσα να δώσω μια φιλική συμβουλή θα ήταν να μη το ξεφτιλίσεις το RAV για 9000 ευρώ.
ΥΓ: Συγγνώμη για την έκταση του ποστ και καλή επιλογή
