Εμένα με αλλο μοτερ βεβαια, μου εχει τύχει απο πειραγμενη πιεση στην τουρμπινα να εχω λιγοτερη δλδ 0.25 bar αντι 0.7 που δουλευει κανονικα, να εχει πολυ καυσιμο και λιγο αερα και να δειχνει στο μηχανημα λάθος το νούμερο στον λαμβδα! λογικο αφου είχε λαθος μειγματα αρα είναι λαθος η αναλογια καυσιμου που μετράει ο λάμβδα! ετσι επεμενε ο μαστορας πως πρεπει να αλλαξω τον αισθητηρα λαμβδα!!! ειδα μετα το διακοπτακι που ειχα βαλει κλειστο, το ανοιγω παω σε αλλον και εβγαλα καρτα καυσαεριων χωρις το παραμικρο πρόβλημα! ειπα αυτο το παραδειγμα γιατι δεν ειναι ΠΑΝΤΑ ο λαμβδα το προβλημα οταν ειναι λαθος το νουμερο! μπορει κατι αλλο να τρεχει πχ σε σχεση με την αναλογια καυσίμου και τα μείγματα! εγώ εχω halmeter που μετράει αναλογια καυσιμου και συνδεεται στην ECU εκει που παίρνει σημα και ο λάμβδα και τοτε βαραγε τερμα κοκκινα με τερμα γκαζι! αντι πρασινα! απο εκει το καταλαβα βασικά!
|