Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #454  
Παλιά 15-08-11, 19:50
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δεν κολάμε στις λέξεις οκ δεν ειναι πατέντα, το θεμα ειναι πως πρεπει να κοψεις τα μαμα αμορτισερ και να φυτευεις μεσα φυσιγγια! εμένα τουλαχιστον δεν μου αρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ αυτο! και στο σταρλετ αν το ηξερα απο πριν δεν θα ειχα βαλει ποτε κονι! οριστε προβλημα που λεει ο φιλος παραπανω! τωρα σε τι οφειλετε αυτο? και εχω την απορια γιατι η κονι δεν τα εβγαζε ολοκληρα οπως κανει η kyb με τα AGX? θεμα κοστους να υποθέσω? ή ειναι ιδια τα φυσιγγια και για αλλα αμάξια?

To ποσο κοπανανε ειναι θεμα αυτοκινητου, θεμα ελατηριων κυριως (εμενα μπορει να ηταν και πεσμενα), και φυσικα και θεμα ρυθμισεων, εξαλου δεν εχουν καμια σχεση με αυτα που ειχα εγώ, αφου ηταν αλλο αμάξι. Ομως δεν τα ειχα στο σκληρο. Πάντως σαν αμορτισερ ειναι σκληροτερα απο τα AGX, αλλος ενας λογος που προτιμησα AGX. Δε νομιζω να καθίσει μπροστά μονο αν κανεις χιλιαδες χιλιομετρα και κατσουν λιγο τα ελατηρια!
Απάντηση με παράθεση