Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 13-08-11, 09:28
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Είναι απλά τα πράγματα μην πεδεύεσαι τσάμπα! αν ακούς την μίζα να γυρνάει με δυσκολία είναι μπαταρία! θα δεις φωτα λαμπακια κτλ να τρεμουν ή να ανάβουν αχνά. Αυτό σημαίνει πως αν συνδέσεις με καλώδια ενα αλλο αμάξι επάνω (την μπαταρια του εννοώ) τοτε θα πάρει μπρος! οπως και αν σπρωξετε το δικό σου σε καμια κατηφορα, αν και λενε πως αν εχει καταλύτη να μην το κάνουμε αυτό! στην αναγκη αν εχεις κανα φιλο κοντα, καντε τραμπα την μπαταρια αν είναι σαν την δικια σου να δεις αν θα πάρει! αν δεν ειναι μπαταρια τοτε θα είναι η αντλία! οσο για τον φορτιστη, ποιο φτηνή ειναι να πάρεις νεα μπαταρια!!! βολτομετρο εχεις να την μετρησεις? αν εχεις ενα πολυμετρο κανει! με σβηστο το μοτερ πρεπει να ειναι το ΛΙΓΟΤΕΡΟ 11volts, αν ειναι χαμηλότερα 100% θες μπαταρια!!! οταν δουλευει το αμαξι πρεπει να ειναι 13 το λιγότερο μέχρι 14,5 καπου εκει, με την ζεστη ανεβαζει και αλλο και μπορει να δουμε και 15volts με ανοιχτο μοτερ παντα. Οταν η μπαταρια ειναι κατω απο 11 volts η μιζα δυσκολευετε να παρει και γυρναει αργα, κατω από 10.5 δεν προκειτε να παρει και η μπαταρια ειναι για πεταμα ουτε και προκειτε να φορτισει, μονο για λιγακι αν δωσεις ρευμα από αλλη μπαταρια!

η αντλια δεν ξερω στο δικο σου που ειναι και πως ειναι, μπορει να αλλαχτει και εκει λογικα χωρις το αμάξι να μετακινηθει, κοστος δεν εχω ιδεα.
Απάντηση με παράθεση