Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 12-08-11, 12:52
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
ποια η διαφορα αν τον 1bar ηταν στις 4000 η στις 5000?
τι συμφερει?
εξαρταται ποσο στροφαρει το μοτερ και για ποσες στροφες μπορει να διατηρηθει η υψηλη πιεση .....με την μεγαλη τουρμπινα σε μικρο μοτερ ψηλα δεν θα χεις προβλημα,η πιεση θα ναι στο θεο ...το θεμα ειναι να καταφερεις να το κανεις να σπουλαρει οσο το δυνατον χαμηλοτερα (π.χ 4000) ωστε να χεις ποιο μεγαλο ωφελιμο φασμα ,καλυτερο πεταγμα στο μπαμ απο ρολλ και ποιο δυνατο απλωμα στις μεγαλες ταχυτητες ,ελαχιστοποιοντας τις πιθανοτητες να κρεμασεις το αμαξι σου στις αλλαγες, χωρις να χρειαζεται συνεχως να πιεζεις μεχρι τον κοφτη για να πας γρηγορα.....
Απάντηση με παράθεση