λογικα παντα τα σαζμαν σε κινητηρες μικροτερου κυβισμου εχουν κοντυτερο βημα απο οτι αντιστοιχα σαζμαν σε ποιο μεγαλους κινητηρες ,για να αντισταθμισουν την ελειψη ροπης (κατι που δεν λειπει σε ενα πιο μεγαλο μοτερ ..) με λιγα λογια πιστευω οτι στην χειροτερη περιπτωση το σαζμαν απο 4ΖΖ θα ειναι περιπου το ιδιο κοντο με ενα 5αρι ή 6αρι σαζμαν απο 1ΖΖ ...το σαζμαν του TS τωρα ισως να ειναι πολυ κοντο λογω του οτι οι σχεσεις επιλεχτηκαν για μοτερ που στροφαρει 8000++(ως γνωστον οσο ποιο πολυ στροφαρει ενα μοτερ -τοσο "μακραινει " και το σαζμαν χωρις να εχεις επεμβει εξογενως στο βημα του και αντιστροφα..., οποτε βαζει εξαρχης ποιο κοντο βημα ωστε να αντισταθμισεις αυτο το φαινομενο απο το στροφαρισμα) οποτε σε ενα μοτερ που στροφαρει max 6500-7000 σ.α.λ το ιδιο σαζμαν(6αρι TSport) θα πεφτει αρκετα κοντο στο μοτερ αυτο
το 6αρι του 4ΖΖ (αν εξαιρεσεις την 4η του -μακρια- και την 6η (overdrive)) στην 1η 2α και 5η ειναι αρκετα κοντο .Στο δικο σου μοτερ που ειναι ποιο γεματες οι καμπυλες οποτε πρεπει να σου δειχνει ακομα ποιο νευρικο το αμαξι με αυτο το σαζμαν....εκτος κι αν το αμαξι σου ψοφαει ψηλα για καποιο λογο οποτε στα πολλα χλμ λογικο ειναι να μουλαρωνει καπως ...αλλα και παλι λογικα θα φορτωνει καλυτερα απο ενα αντιστοιχο 4ΖΖ..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 13-08-11 στις 17:49.
|