Δεν πολυκαταλαβαίνω τι εννοείς! αν εννοείς το ύψος του πενταλ του συμπλέκτη, αυτό εχει μια βίδα από κάτω δλδ αν σκύψεις κάτω στα πενταλ θα την δεις. Το συστημα του πενταλ στις corolles μας είναι υδραυλικό όπως θα ξέρεις και όχι με ντίζα όπως σε παλιοτερα συνήθως αυτοκίνητα. Βεβαια θέλει προσοχή η ρύθμιση από το βιδάκι γιατι αν το παρακάνουμε μπορει να είναι ο συμπλεκτης σαν πατημένος και ισως να μην το καταλαβαίνουμε αλλά προκαλούμε τεράστια φθορά σε ρουλεμάν και στον δίσκο! το πενταλ μας συνδεεται σε ενα υδραυλικο εμβολακι και στην αντλια του συμπλεκτη που εχει επανω της το δοχειακι με το υγρό του. Απο εκει εχει σωληνακι που συνδεεται με ενα εμβολακι επάνω στο σασμαν και αυτο τραβαει το διχαλο στον συμπλεκτη στο σημειο που σπρωχνει το ρουλεμαν για να κανει την αποσυμπλεξη. Οποτε ολα παιζονται από το πενταλ που πρέπει πάντα να έχει μερικά mm διάκενο σαν τζόγο. Αν δεν ξέρεις να το ρυθμίσεις σωστά σου προτείνω να επισκεφτείς κάποιον μηχανικό.
Δες εδω τα μηχανολογικά σχεδια και θα τα καταλάβεις όλα (ειναι ιδια μεχρι και το 99 τουλαχιστον):
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199...MDKW_3102.html
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199...MDKW_3103.html
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199...MDKW_3101.html
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199...MDKW_3105.html