Με αυτά που είπα πριν εννοούσα αυτό ακριβώς που είπε ο Αγαπίου!!! και υπόψην πως τα πετρελαιοκίνητα μοτερια θέλουν λιγοτερη συντηρηση από τα βενζινοκινητα και εχουν λιγοτερα μερη που χαλανε πχ δεν εχουν μπουζι και σύστημα αναφλεξης φυσικά. Οποτε στην πραγματικοτητα αν τα υπολογισουμε όλα μαζι τα πετρελαιοκινητα μοτερια ειναι καλυτερα απο αυτα που καινε υγραεριο(δλδ τα βενζινοκινητα στην ουσια), με τις σημαντικες διαφορες, οτι 1ον δεν επιτρεπεται παντου το πετρελαιο πχ στην Αθηνα, και 2ον και σημαντικοτερο οτι το πετρελαιο δεν μπαινει μετα οπως με το υγραεριο! οποτε για οσους ηδη εχουμε αμαξι και δεν θελουμε να το αλλαξουμε δεν εχουμε αλλη λυση! εκτος βεβαια αν αλλαξουμε μοτερ και βαλουμε πετρελαιοκινητο!!!
Δεν έχετε δει τις μετρησεις αυτοκινητων πχ το Auris 1300 με βενζίνη σε σχέση με Auris 1400 πετρελαιο? αυτο με το πετρελαιο παρολο turbo οπως ολα τα πετρελαιοκινητα εξαλου εχουν απιστευτα χαμηλη κατανάλωση!!! με το υγραεριο εχουμε ακομα παραπανω κατανάλωση σε σχεση με την βενζινη, ετσι παρολο την μικροτερη διαφορα τιμης μεταξυ πετρελαιου-βενζινης, τελικα καταληγουμε οτι το πετρελαιο-υγραεριο ερχετε μια η αλλη στο κοστος στην τσεπη μας δλδ όπως ειπε και ο Αγαπίου παραπάνω. Αν ειμαστε επαρχια και ειμαστε ετοιμοι για νεο αμαξι τοτε καλυτερα να παρουμε πετρελαιοκινητο, αν επιτραπει και σε μεγαλες πολεις θα ισχυσει το ιδιο. Αν εχουμε αμαξι ηδη και δεν θελουμε να το αλλαξουμε τοτε ναι παμε για υγραέριο!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 25-07-11 στις 18:21.
|