ολα τα αυτοκινητα ,σε ολες τις μαρκες βγαζουν καποιες συγκεκριμενες βλαβες με μεγαλη συχνοτητα ,(οταν ειναι καινουργια,αδοκιμαστα μοντελα κυριως )χωρις να αποκλειονται και μεμονομενα περιστατικα με ασχετες-απροβλεπτες βλαβεως .Αλλα τα διαφημιζουν περισσοτερο αλλα,λιγοτερο ,λογω σκοπιμοτητων (βλεπε Toyota-VW,δυσφημηση στις 2 πιο κερδοφορες αυτοβιομηχανιες...τυχαιο ? δε νομιζω) ... μην ξεχναμε οτι πλεον τα αυτοκινητα ειναι πολυ πιο πολυπλοκα με τεραστια χρηση ηλεκτρονικων συστηματων και αλλων μηχανικων-υποστηρικτικων εξαρτηματων ,που αυξανουν την πιθανοτητα και συχνοτητα εμφανισης βλαβων ...
συνηθως το 98% των προβληματων εχουν λυθει με την ελευση του f/l ή νεου μοντελου
Το dsg ειναι φανταστικο κιβωτιο,οσοι το χουν δοκιμασει πινουν νερο στο ονομα του....και ειναι το πρωτο κιβωτιο του ειδους που μπαινει σε αυτοκινητα παραγωγης και δουλευει παρα πολυ καλα.....το dsg-7 ειναι σχετικα καινουργιο ακομη ,οι παιδικες ασθενειες λογικα θα εξαλειφθουν..
Το dsg-6 που ειναι καποια χρονια στην αγορα ,ειναι αψεγαδιαστο σχεδον ,ειδικα σε αυτοκινητα που παρεμειναν stock ...
|