Θέμα: Brakes update
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #392  
Παλιά 29-06-11, 17:16
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εγώ έχω δουλέψει και δουλεύω DOT 5,1 αλλα μονο με σωληνάκια υψηλής, οποτε δεν μπορώ να πω με τα μαμα σωληνακια που ειναι όπως ξερουμε λαστιχενια και προσωπικα τα θεωρώ της πλάκας, τι συμπεριφορά θα έχει. Πάντως με της υψηλής εχει φοβερά αποτελέσματα. Σε γενικές γραμμές το Dot 5,1 αντέχει περισσοτερο σε θερμοκρασιες κτλ πχ σε βουνισιες διαδρομές με διαδοχικα φρεναρισματα κτλ, αλλά εχει το μειονέκτημα οτι για να έχει την αρχική του αντοχή πρέπει να αλλάζετε ολοκληρωτικά κάθε χρόνο! και οχι απλά με συμπληρωμα! αλλιώς χάνει το υγρο τις ιδιοτητές του και δεν έχουμε αποτελεσματικό φρενάρισμα όπως είχαμε στην αρχικά, γενικα προτείνεται με σωληνάκια υψηλής η χρήση του και όχι με τα μαμά λαστιχένια! οπότε αν ο κατασκευαστής λέει DOT 4 και εχετε μαμα μαρκουτσια τοτε μην βάλετε DOT 5.1. AAA! 5.1 ειναι αυτο που βαζω πάντα γιατί εχει και 5 σκετο και δεν ξερω ακριβώς τι διαφορές έχει!

http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5.1

http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5

Προσοχή σε αυτά : Using DOT 5 in a DOT 3 or DOT 4 system without proper flushing will cause damage to the seals and cause brake failure. DOT 5 brake fluid is not compatible with anti-lock brake systems. DOT 5 brake fluid absorbs a small amount of air requiring care when bleeding the system of air.


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 29-06-11 στις 17:33.
Απάντηση με παράθεση