Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #430  
Παλιά 22-06-11, 13:36
zzt231gr Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-08-2010
Μοντέλο: ΖΖΤ231
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 63
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 189
zzt231gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Cool

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
οτι θελει ελαφρια σκεψη να μαθεις οτι ο 4age εχει κυκλοφορησει αξια ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, εχει πουλησει εκατομυρια τεμαχια ειναι αγωνιστικων προδιαγραφων και, και ,και ,και πραγμα που ο 2ζζ δε θα τα δει ουτε στον ονειρο του... (ουτε εξωτερικο δεν πηγε )
μην κολαμε με τα νουμερα των ονομαστικων αποδοσεων...
βλεπουμε και λιγο παραπερα...
Με την ιδια αξια εχει κυκλοφορησει και ο 2ΖΖ.

Περισσοτερα τεμαχια πρεπει να εχουν πουληθει απο τον 2ΖΖ.

Αγωνιστικων προδiαγραφων ΔΕΝ ειναι.Το ηξερες οτι δε μπορει να στροφαρει αξιoπιστα πανω απο τις 8000 στροφες με τα buckets που εχει πανω απο τις βαλβιδες??

Και τωρα στη βαρια σκεψη της υποθεσης.Ο 4AG δεν εχει διαρκως μεταβλητο χρονισμο,δεν εχει lift για να δουλευει καλα και χαμηλα,η κεφαλη του ειναι πιο παλιας και λιγοτερο αποδοτικης σχεδιασης και εχει χαμηλοτερη συμπιεση.Ο λογος που βγαζει τοσα αλογα,ειναι επειδη φοραει τετραπεταλουδο και τιποτε αλλο ιδιαιτερο!

Τωρα ακουω τη σοβαρη σου γνωμη που ειναι ο 4AG πιο καλος...
__________________
www.northcelica.gr

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη zzt231gr : 22-06-11 στις 16:49.
Απάντηση με παράθεση