Πάντως, όσον αφορά στο διπλό ελατήριο, έχω την εντύπωση πως κάπου υπάρχει μία παρανόηση.
Το διπλό ελατήριο το χρησιμοποιεί η συγκεκριμένη ανάρτηση ώστε τα πρώτα mm της διαδρομής της να είναι πιο μαλακά από τα επόμενα, οπότε έχει συμπιεστεί πλήρως (θεωρητικά) το μικρό, και αρχίζει να συμπιέζεται το μεγάλο. Έχει δηλαδή δύο ΓΡΑΜΜΙΚΑ ελατήρια, συνδεμένα σε σειρά. Έτσι, η ανάρτηση αποκτά χαρακτηριστικά προοδευτικής ανάρτησης.
-
Αντίθετα, μία άλλη coil over ανάρτηση, μπορεί να έχει προοδευτικά ελατήρια, με τις πρώτες σπείρες πολύ κοντά μεταξύ τους, και τις υπόλοιπες πιο "αραιές". Ουσιαστικά, δηλαδή, πετυχαίνουμε σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα, εφαρμόζοντας διαφορετικές τεχνικές.
-
Τελικά, υπάρχουν πολλές και καλές επιλογές. Το ποια είναι Η καλύτερη προκύπτει -κατά τη γνώμη μου- από σύγκριση μεταξύ τους σε μία σειρά δοκιμασιών από διαφορετικούς ανθρώπους και επεξεργασία των επί μέρους αποτελεσμάτων...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|