Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! δλδ αν κατάλαβα καλά το αμάξι σου δεξια στρίβει περισσότερο??? πρεπει να δεις να ειναι ισιοι οι τροχοι στον δρομο, οταν εισαι σε εναν ιδιο δρομο, αν το αφηνεις παει ισια? μα πως ειναι δυνατόν? δες αυτα που ειπα αν πηγαινει ισια το αμαξι και πες μας!
δες και αυτο! ΛΟΛ http://www.youtube.com/watch?v=8GMneO4884s
τελικα ηταν το ρουλεμαν στον αξονα στο κατω-πισω μερος του τιμονιου! ξηλωσα σταυρο, ολο τον αξονα τα παντα για να το φτιαξω! εχω την εντυπωση χωρίς να είμαι 100% σιγουρος οτι αν βγει ο σταυρος και γυρισει το τιμονι και μετα κουμπωσει το πανω μερος τοτε μπορει το τιμονι ενω δλδ να ειναι ισια η ευθυγραμμισι απο την μια πλευρα να τερματιζει γρηγοροτερα το τιμονι!
για να καταλάβεις τι λεω δες εδω το θεμα και στις επομενες σελιδες του που εχω φωτος : http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=16926&page=2
εγω οταν εβγαλα σταυρο κτλ ολα τα σημαδεψα με μπλανκο!!! γιατι μετα που θα ηξερα που ηταν??? εστριβα απο κατω την κρεμαριερα τραβοντας δλδ τα ημιμπαρα, αν γυρισει και μετα κουμπωσω απο πανω τον σταυρο τοτε απο την μια πλευρα το τιμονι θα τερματιζει ποιο γρηγορα με λιγοτερες στροφες σωστά?
μηπως εκανες τπτ εργασιες στο αμαξι που να χρειαστει να λυθουν περιφερειακα της κρεμαριέρας?
|
Το αμαξι πριν την ευθυγραμμιση τραβαγε δεξια,οχι πολυ εντονα,μετρια.Θα το τεσταρω παλι αυριο που θα βγω εθνικη.Μονο μπιλιοφορο εχω αλλαξει,που δεν νομιζω να επηρρεαζει το συστημα της κρεμαριερας,σωστα?