φίλε Γιάννη ο Stoner πήρε το παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2008. Το carbon πλαίσιο η Ducati το έφερε το 2009, τότε που ο Stoner έπαθε τις μεγαλύτερες κηδείες από το πιο αργό, αλλά πιο καλοστημένο YAMAHA (Laguna Seca και τα πάντα όλα)
Το 2009 και το 2010 ότι κατάφερε να κάνει η Ducati οφείλεται στην δύναμη του μοτέρ και στον Stoner και την μανία του να οδηγάει την desmo στο απόλυτο όριο (γιαυτό και είχε και αρκετές πτώσεις κτλ κλτ).
Ο Rossi δεν μπορεί να το κάνει αυτό... δεν το έκανε ούτε όταν ήταν πιο νέος (πόσο μάλλον τώρα στα 32 του). Ο rossi ήταν πάντα μεθοδικός με το στήσιμο της μηχανής. Αντί να πηγαίνει με την ταυτότητα στο στόμα με μια κακοστημένη μηχανή, την έφερνε σε μια πιο ευκολοοδήγητη κατάσταση. Γιαυτό και κέρδιζε με μηχανές που υστερούσαν σε δύναμη....
Όμως με την Ducati η ιστορία είναι λιγάκι διαφορετική. και θα ξαναπώ αυτό που έγραψα παραπάνω. Είναι μια καινοτόμος ιδέα αυτό το carbon "και καλά" πλαίσιο, αλλά μάλλον δε μπορεί να στηθεί για να δώσει μια μηχανή καλή σε όλα (πχ αν κερδίζεις στην είσοδο της στροφής θα χάνεις στην έξοδο ή αν κερδίζεις στις αργές καμπές θα χάνεις στις γρήγορες κτλ κτλ κλτ)....
Δεν πιστεύω ότι ο Rossi έχει συμπληρώσει ένσημα και πρέπει να πάει σπίτι του. Μπορεί να είναι ανταγωνιστικός...... αλλά μάλλον όχι με την Desmo. Πράγματι φίλε Γιάννη, η μετακίνηση στην Ducati ήταν το μεγαλύτερο λάθος στην καριέρα του....
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|