Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #404  
Παλιά 08-06-11, 10:51
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μικρότερος συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης δε σημαίνει και μικρότερη αντίσταση αέρα. Η αεροδυναμική αντίσταση ειναι :

Αντισταση αέρα = 1/2 * (πυκνότητα αέρα) * (συντελεστη αεροδυναμικής αντίστασης) * (μετωπικη επιφάνεια αυτοκινήτου) * (ταχύτητα)^2

Ο συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης εξαρτάται από το σχήμα. Στο κορόλα μπορεί οντως να είναι μικρότερος επειδή το καπό και το παρμπριζ εχουν παρόμοια κλίση, είναι δηλαδή σα μια σφήνα. Το σελικα μπορεί να φαίνεται πιο σπορ αλλά έχει πιο μεγάλο καπό και μετα το παρμπρίζ ανεβαίνει απότομα.
Τελικά όμως το σέλικα πιστεύω ότι το σελικα έχει μικρότερη αντίσταση αέρα επειδή η μετωπική του επιφάνεια ειναι μικρότερη
Απάντηση με παράθεση