Μικρότερος συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης δε σημαίνει και μικρότερη αντίσταση αέρα. Η αεροδυναμική αντίσταση ειναι :
Αντισταση αέρα = 1/2 * (πυκνότητα αέρα) * (συντελεστη αεροδυναμικής αντίστασης) * (μετωπικη επιφάνεια αυτοκινήτου) * (ταχύτητα)^2
Ο συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης εξαρτάται από το σχήμα. Στο κορόλα μπορεί οντως να είναι μικρότερος επειδή το καπό και το παρμπριζ εχουν παρόμοια κλίση, είναι δηλαδή σα μια σφήνα. Το σελικα μπορεί να φαίνεται πιο σπορ αλλά έχει πιο μεγάλο καπό και μετα το παρμπρίζ ανεβαίνει απότομα.
Τελικά όμως το σέλικα πιστεύω ότι το σελικα έχει μικρότερη αντίσταση αέρα επειδή η μετωπική του επιφάνεια ειναι μικρότερη
|