Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #383  
Παλιά 05-06-11, 19:58
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 322
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απο τα στοιχεια που εχουμε ως τωρα και πιστευω οτι ολοι συμφωνουν το ts ειναι πιο δυνατο αλλα το 20ν ειναι πιο γρηγορο.
οποτε ολοι ειμαστε ευτιχης

το ειχα γραψη και παλια καλη η τογιοτα αλλα πως να την συνχωρεσεις που δεν εκανε το 1600 20ν 1800 20ν...

και ενα αλλο δεν σας κανει εντυπωση ενω οι ιαπωνεζοι αντιγραφουν κατα κανονα τους γερμανους στον 20ν εγινε ακριβως το αντιθετο φυσικα εβγαλε στα 1800 125 αλογα και με τουρμπο max 225 αλλα το μοτερ εχει υποδομη για πανω απο 350αλογα με κληστο μπλοκ.
το 20ν ειναι μακραν η πιο απλη και αποδοτικη λυση που εχει βγει ως τωρα για πολλα αλογα, ουτε vtec ουτε vvtli ουτε τιποτε αλλο 20βαλβιδες και χωτρενεις μονο που το λες...
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση