Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #376  
Παλιά 05-06-11, 00:23
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Τωρα οσον αφορα την κοντρα που εκανα εγω με τον τσερκεζο εχω να πω τα εξης:
Πρωτον εγω τοτε προκαλεσα ολο τον κοσμο στις Σερρες και αλλοι φυγανε ,αλλοι δεν πηγαιναν κοντρες και αλλοι δεν ηρθαν ΠΟΤΕ!
Δευτερον απο την στιγμη που βγηκε ο ιδιος ο Τσερκεζος και παραδεχτηκε την ηττα του οτι και να λενε οι υπολοιποι με αφηνει αδιαφορο!
Γιάννη, το πρόβλημα δεν είναι ότι δοκίμασες με τον Γιώργο και κέρδισες. Το λάθος είναι ότι από τότε, από μία και μόνο δοκιμή με τις όποιες ιδιαιτερότητες είχε, διατυμπανίζεις σε κάθε ευκαιρία ότι τα 120 γαλλικά άλογα περνάνε τα υπερκυβισμένα. Κάνω λάθος; Και εξάλλου, οι περισσότεροι από τους υπερκυβισμένους δε ζορίζονται πιστεύω ιδιαίτερα ούτε ζουν και αναπνέουν για το ποιους μπορούν να περάσουν και ποιους όχι. Ούτε προγραμματίζουν την όποια δοκιμή θέλουν να κάνουν με συγκεκριμένα λάστιχα στους κινητήριους τροχούς και συγκεκριμένη βενζίνη και πρόσθετα χημικά στο ρεζερβουάρ. Εσύ (και δε σε κατηγορώ σε καμία περίπτωση για αυτό, είναι καθαρά θέμα φιλοσοφίας) το αμάξι το έχεις στημένο για ανοίγματα ενώ οι περισσότεροι υπερ/νοι για να μετακινούνται γρήγορα και άνετα. Εάν κάποιος από αυτούς βάλει ειδικά λάστιχα, πρόσθετα και αγωνιστικές βενζίνες, βγάλει ρεζέρβα και κάνα κάθισμα, λογικά θα πηγαίνει καλύτερα... Και τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά... Τελείως φιλικά όλα αυτά σου τα λέω, πιστεύω ότι δε με παρεξηγείς...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση