Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGE N.
Δεν εχω κανενα προβλημα με κανεναν σας αλλα σε πολλα ποστ διαπιστωσα μια ειρωνικη σταση στο προσωπο μου.... Δεν κρατω κακιες!!!!!!
|
Γιώργο, δεν τίθεται κανένα θέμα ειρωνείας από κανέναν, έτσι τουλάχιστον θεωρώ. Δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε μεταξύ μας, απλά λέμε τις εμπειρίες μας και τις γνώμες μας. Τίποτα περισσότερο...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGE N.
Απο την αλλη μαλλον δεν ξερουμε αρκετοι εδω μεσα τη ενοουμε ΜΑΜΑ....
Και ρωτω η εξατμηση που φτιαχνεις σε μοτερ τροπετο που δεν ηρθε ποτε στην Ελλαδιτσα μας δεν ειναι μαμα???? Ποιος μου λεει πως εχω κανει καλυτερη απο την μαμα ή οχι??????
|
Κανείς... Ούτε ότι είσαι καλύτερος από μαμά, αλλά ούτε και ότι είσαι χειρότερος όμως... Για αυτό λέω εγώ ότι το κάθε 20v είναι μοναδικό, με τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του. Οπότε δε μπορούμε να γενικεύουμε σε 20v vs TS.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGE N.
Η εισαγωγη απλα ανοιχτη σαν να βαζεις χωανα.
|
Ναι, για τα 20v είναι απλά μια χωάνη, αλλά για τα TS οι χωάνες δεν είναι απλές, είναι μαγικές... Άμπρα κατάμπρα... Αυτό δεν είναι λίγο τρελό ρε φίλε;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGE N.
Και κατι τελευταιο το ενα
1800cc με 185hp εως 192hp και 18+ κιλαροπη
το αλλο
1600cc με 155+hp και 16+ κιλα ροπη.
Η συγκριση δικη σας. 
|
Εδώ, όπως είπαν και οι προηγούμενοι, παίζουν ρόλο πολλά πράγματα, βάρος καρότσας, τρόπος λειτουργίας και φιλοσοφίας κινητήρα, φίμωση μοτέρ λόγω προδιαγραφών ρύπων και πολλά άλλα...