Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #320  
Παλιά 02-06-11, 12:02
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 355
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Lynx Εμφάνιση μηνυμάτων
Αντρέα βάλε compressor... και πάλι μαμά θα είσαι αλλά... TS Compressor!!!(μην ξεχάσει όμως να βάλεις και το αυτοκόλλητο πίσω)

Αν μου επιτρέπεται να πώ μόνο, ότι το μοτέρ του TS έχει φτιαχνεί, απ'ότι έχω καταλάβει, για νορμαλ καταστάσεις, δλδ να δουλεύει σαν ένα απλό 1800cc αλλά όταν χρειάζεται να μπαίνει το Lift και να δίνει το κάτι παραπάνω!! Το 20v είναι φτιαγμένο να τα "σπάει" από την πρώτη στιγμή που πατάς το γκάζι, είναι πιο σκληροπυρηνικό και γι'αυτό έχει μεγαλύτερη συμπίεση και δουλεύει τόσο ψηλά για ατμοσφαιρικό!! Νομίζω δλδ ότι οι κινητήρες αυτοί έχουν φτιαχτεί για διαφορετικό σκοπό κ με διαφορετική φιλοσοφία.
Πάνως το 20v του Γιώργου είναι πάρα πολύ καλά στημένο, σε σχέση με το TS το οποίο είναι και πιο βαρύ!!

Αν κάνω λάθος, διορθώστε με!!!
Σωστός ο Αλέξανδρος!
Και για του λόγου το αληθές....για τέτοιες δουλειές έχει φτιαχτεί το 20V:

http://www.youtube.com/watch?v=7iDk3...eature=related

"κοντό" σασμάν και......οι 9άρες ψωμοτύρι!!!!!!!
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση