Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #312  
Παλιά 02-06-11, 10:53
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Του Αντρέα ομως θα μετραει η μετατροπη γιατι δεν την ειχε κανει ο προηγουμενος ιδιοκτητης...
Έχω λύση σε αυτό... Θα δώσω το αυτ/το στον ranger για μία εβδομάδα, θα του πω να κάνει τη μετατροπή και μετά να μου το ξαναδώσει. Λογικά δε θα πιάνεται τότε...

Σχετικά με αυτό που λέει ο Αλέξανδρος, σωστά τα λέει για τη φιλοσοφία των δύο μοτέρ. Εγώ προσωπικά έχω ανοίξει μόνο μία φορά με 20v, αυτό του tasos 4age 2v σε καρότσα 101 sedan, από 2ες, με εμένα περίπου στις 4.500-5.000 στρ. Ανοίξαμε κάνα 4άρι φορές σε αυτή τη λογική και συνέβαινε το εξής: μέχρι να μπω lift πηγαίναμε μαζί, με το που έμπαινα lift εκεί είναι που έφευγα... Μετά ήμουν συνέχεια μέσα στο lift, οπότε άνοιγα... Αυτό όμως με το 20v του tasos 4age 2v, με άλλο 20v δε ξέρω τι θα μπορούσε να είχε γίνει...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση