Καλησπερα φιλε μου και καλος πολιτης.
οσον αφορα το υγραεριο τωρα.για να πεσει η πιεση τοσο ωστε να γυρισει σε βενζινη το συστημα πρεπει το μειγμα να ειναι φτωχο σε προπανιο.Στην Γερμανια για παραδειγμα τα μειγματα ειναι καλοκαιρι 40-60(προπανιο-βουτανιο)και τον χειμωνα(60-40).Βεβαια με 60% προπανιο το αμαξι γινεται πυραυλος.
Κατι αλλο που παιζει ρολο μειναι το συστημα που φορας 4ης η 5ης,στο 4ης γενιας συμβαινει αυτο ενω στο 5ης λογο του οτι εχει αντλια μεσα στην δεξαμενη η πιεση παραμενει στο κυκλωμα σταθερη στα 4bar.τουλαχιστον εγω μεχρι στιγμης με 5ης γενιας ποτε δεν μου γυρισε απο υγραεριο σε βενζινη για κανεναν λογο.απο στροφες χειμωνα-καλοκαιρι παω κομματια.
οσον αφορα την καταναλωση δεν εχω παρατηρησει ακομα καποια αισθητη διαφορα μεταξυ χειμωνα και καλοκαιριου.
εκει που εχει διαφορα το υγραεριο ειναι σε μερη που υπαρχει πολλη μεγαλο ποσοστο υγρασιας.η πολυ υγρασια ριχνει την αποδοση του υγραεριου.
|