Θέμα: le mans france
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #38  
Παλιά 22-05-11, 23:05
Το avatar του χρήστη BLiTzER
BLiTzER Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-09-2010
Μοντέλο: E12 VVT-i 1.4
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 209
BLiTzER είναι ένας φάρος φωτός BLiTzER είναι ένας φάρος φωτός BLiTzER είναι ένας φάρος φωτός BLiTzER είναι ένας φάρος φωτός BLiTzER είναι ένας φάρος φωτός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis_1 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι πριν μπει η ντουκατι
Πριν μπει που? Όσο κράτησαν τα 990 μοτέρ, η ντουκάτι ΕΤΡΕΧΕ. Απλά αντί για πρωταθλήματα, μάζευε χόρτα. Πότε ακριβώς ήταν πιο γρήγορη? Στις δοκιμές? :P

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis_1 Εμφάνιση μηνυμάτων
πιο συγκεκριμενα τι ιδεες επαιρναν απο τους ιαπωνες?Μηπως η χοντα δεν μπορεσε να κατασκευασει συστημα παρομοιο με του ντεσμο και πληρωσε την ντουκατι πνευματικα δικαιοματα για να το παρει.
Σε ποιο εμπορικό μηχανάκι της έχει χρησιμοποιήσει κινητήρα desmo η Honda? Θέλω πολύ να μάθω.

Όσον αφορά το πρώτο σκέλος της ερώτησής σου, θα σου πω 2 λέξεις μόνο. NR 750.
__________________
Life begins at 45°.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BLiTzER : 22-05-11 στις 23:12.
Απάντηση με παράθεση