Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #17  
Παλιά 21-05-11, 13:32
Το avatar του χρήστη Dr.Saimon
Dr.Saimon Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Περιοχή: Nea Iwnia!
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 271
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
Dr.Saimon είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από gio911 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εχω τα παρακατω και περιμενουν
-piper stage 2 cams
-βαλβιδες MWR flat face
-ελατηρια βαλβιδων MWR
-retaners MWR
-δισκο πλατο οργανικο TRD
και ειπα να κατεβασω το μοτερ για να βαλω πιστονια mahle 12.3:1 και μια ενησχημενη αντλια λαδιου

Τωρα για το τελωνιο προς το παρον δεν εχω πληρωσει ποτε αλλα τα πραγματα τα αγωραζα ξεχωριστα καθε φορα,τωρα για τα πιστονια δεν ξερω τι να κανω το φοβαμε και εγω γιατι ειναι ποιο ακριβα
έχεις κάνει ακριβώς τα ίδια πράματα με εμενα όταν είχα το ts μου.

τα πιστόνια mahle τα προτείνω ανεπιφύλαχτα και ειδικά σε 12,3 συμπίεση.

αλλα

αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι να φτιάξεις ένα καλο πρόγραμμα!!!!

εμενα το αμάξι με όλα αυτά που φοράς έκανε κοντά στα 60.000 χωρίς πρόγραμμα....
αντλία λαδιού μην πάρεις ολόκληρη...πάρε το γρανάζι που έχει ο MWR!
εγώ μονο αυτό είχα βάλει και δεν είχα κανένα πρόβλημα!

θα δεις πολύ μεγάλη διαφορα από τις 4.000 και πάνω αλλα τελικές μην περιμένεις να δεις μεγάλες.

σαν μαμά είχα φτάσει 6η κοφτη και μετά την μετατροπή έβλεπα 240 με το ζόρι.και αυτό λόγο συμπίεσης.έσφιγγε πολύ το αμάξι ψηλα.ασε που δεν είχα και πρόγραμμα.

τώρα όσον αφορά το τελωνείο από τα 10.000 που πήγε όλοι η μετατροπή τα μισά σχεδόν τα έδωσα σε τελωνειο!
__________________

Απάντηση με παράθεση