Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #23  
Παλιά 18-05-11, 21:42
Skipi Offline:

Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-12-2004
Περιοχή: Ημαθία
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 59
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 256
Skipi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας. Σημερα μου τηλεφώνησαν απο το τμήμα εγκρίσεων τύπου της toyota hellas ύστερα απο βοήθεια μελους του club τον οποίο ευχαριστώ ιδιαίτερα. Μου ζήτησαν την άδεια και θα την στείλω σήμερα. Βεβαίωση για 3sgte σε Ε12 δεν μπορούν να δώσουν. Αυτό που μπορούν να κάνουν είναι να μου δωσουν βεβαίωση πως σε αυτό το σκάφος έχει τοποθετηθεί κινητηρας diesel 2.0κ.ε. Παρόλα αυτά μου είπαν πως δεν θα κάνει χρηση μια τέτοια βεβαίωση για την δουλεια που την θέλω γιατί τα καυσαέρια του 3sgte και του D4d δεν συγκλίνουν πουθενά. Πέρασα απο τον margari στην αμαλιάδα και μου έδειξε το φάκελο που κατεθεσε στο KTEO ελληνικού για αλλαγή κινητήρα απο 4zz σε 20v blacktop. Ετσι πήρα μια γεύση απο τα δικαιολογητικά που χρειάζονται. Με συμβούλεψε να τηλεφωνήσω στο KTEO ελληνικού και να ρωτήσω γιατί ενδεχομένως να έχει αλλάξει κάτι στην νομοθεσία. Αυτό θα γίνει αύριο.
2)Τελος μία ερώτηση στο μέλος abstavros. Αναφέρεις πολύ σωστά πως την τελική εγκριση δίνει το κτεο ελληνικου οπου εκει σε ''σκιζουν'', όπως γράφεις. Προφανώς θέλεις να πεις οτι προσπαθούν να βγάλουν απο την μύγα ξιγκι. Γνωρίζεις συγκεκριμμένα παραδείγματα αυστηρότητας, και αν ναι, σε τι επιπεδο, πχ.καυσαέρια..φρένα; Δεν έχω ακούσει εμπειρίες απο τέτοιες καταστάσεις και θα ήθελα να δω τι με περιμένει στο τελευταίο στάδιο της εγκρισης. Ευχαριστώ
__________________
Romis
Απάντηση με παράθεση