Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 18-05-11, 15:52
Το avatar του χρήστη nikos_adamo
nikos_adamo Offline:
 
Εγγραφή: 03-04-2009
Μοντέλο: E11 G6 3ZZ-FE
Περιοχή: Ίλιον
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 154
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
nikos_adamo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DeathDealer Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτο ειναι το θεμα ...πως θα ελεγξω αν εχει προβλημα και καει λαδια?ρε γμτ
δεν λεμε αν καει 500ml στα 7500 χλμ.. Ολα τα τουοτα καινε.. Απλά αυτα που εχουν προβλημα καινε 1000ml στα 1500xlm.. Αρα αν ειχε το προβλημα αυτο θα ειχε μεινει απο λαδια αρα κ απο μοτερ.. Αν τα αλλαζει καθε 7500 και δν θελει συμπληρωμα μικρο το κακο.... Σαν αμαξι ειναι καλο... Χωρις ιδιαιτερα προβληματα.. Αν ειναι να το παρεις παρτο με κλειστα ματια.. Και να τσιμπαει λιγο λαδι δν παιζει κατι, καλο ειναι κιολας Το δικο μ εχει 175,000 χλμ με προβληματικο μοτερ , του πινω το αιμα και δν βγαζει κιχ.... Απλα συμπληρωνω... Απο ζημιες να χτυπησω ξυλο τπτ ως τωρα.. Μονο τα αναλωσιμα...
ΑΑ.. αν θες βαλτον να το παει μια βολτα κ ακολουθοταν απο πισω.. Πεσ του να το γκαζωνει να δεις αν καπνιζει πισω..
Απάντηση με παράθεση