Η μεταβολή της φάσης του γραναζιού του vvt-i γίνεται με ψεκασμό λαδιού με πίεση μέσω της
βαλβίδας OCV η οποία είναι ηλεκτροβαλβίδα που αναλαμβάνει να ανοιγοκλείσει ο εγκέφαλος ανάλογα με τις ανάγκες που παρουσιάζονται. Αν θυμάμαι καλά ο εγκέφαλος τσεκάρει μεταξύ άλλων τις στροφές του κινητήρα, τη θέση της πεταλούδας του γκαζιού και τη θερμοκρασία του κινητήρα και αναλαμβάνει να δώσει τα κατάλληλα σήματα για τον έλεγχο του VVT-i
Δείτε τις παρακάτω εικόνες:
Τη βαλβίδα και το φίλτράκι OCV τα είχα βγάλει από το δικό μου για καθάρισμα μια φορά γιατί άναβε το check engine με κωδικό 1345, αλλά τελικά πήγα για αλλαγή γραναζιού VVT-i (300€ μαζί με εργατικά)
Πάρτε και τις δικές μου φωτογραφίες της βαλβίδας (το φιλτράκι είχα ξεχάσει να το φωτογραφήσω αλλά ένα μικρό σκατουλάκι σαν σίτα είναι, για να μην περνάνε σκουπιδάκια στη βαλβίδα).
Βαλβίδα OCV από μπροστά (βύσμα)
Βαλβίδα OCV από το πλάι (έμβολο)
Με αυτή τη μπαταρία 12volt δοκίμασα την κίνηση της βαλβίδας.
