Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Εσυ μιλας παλι για βελτιωση ρε Γιαννη.Για καποιον που τον εδιαφερουν και μονο το 150 αλογα και μια ζωη θα το βαζει μονο βενζινη και αλλαγη λαδιων, ποιο θα επιλεξει.
Ποιος ειναι πιο μαγκας.Μην ξεχνας οτι στις περισσοτερες χωρες δεν φορολογουνται τα κυβικα και τωρα στην Ελλαδα ειναι επιτελους καιρος να παρεις πολλα κυβικα, καθως τα τελη πανε με τους ρυπους.Πολλα τουρπακια εχουν υψηλους ρυπους και πληρωνουν πολλα τελοι και δεν χορταινουν βενζινη.Οι καταναλωσεις που αναφερουν οι κατασκευαστες, ισχυουν μονο εαν ακολουθεις κηδεια.Καθως εαν αποφασισεις να κινηθεις συμφωνα με τα αλογα που αγορασεις και να αξιοπησεις το μοτερ, γρηγορα απογοητευεσαι.
Αναμεσα στο ιδιο αυτοκινητο, με το ιδιο χαρακτηρα θα προτιμουσα τα αλογα και ροπη να βγαιναν ατμοσφαιρικα.
Πχ 1.6 turbo vs 2.0 ατμοσφαιρα.
Θα προτιμουσα το 2.0 207 RC απο το 1.6Τ η ενα clio sport με 203ps και 22.kg ροπη απο ενα ας απουμε corsa opc.
|
Ηρακλη δεν θεωρω φτιαξιμο ενα προγραμμα σε ενα τουρμπο αμαξι!Ειπαμε ειναι αλογα που τα εχει και απλα δεν στα δινει ο κατασκευαστης για πολλους λογους!ΔΕΝ νομιζω να ειναι και κατι τοσο εξωφρενικο ενα προγραμμα!Αλλα και παλι αλλο 20 κιλα ροπης στις 2000 και αλλο 17 στις 5000!ΑΠΛΟ ειναι τι δε καταλαβες απο αυτα που εγραψα πιο πριν???
Οσο αφορα τους ρυπους που λες δες ποσους εχει ενα Corsa OPC και ποσους ενα Renault Sport 2.0?
Το ενα εχει 28000+ και το αλλο 22000!!!Ξερεις τι κανεις το Corsa με αλλα 6000?
Αν και το RENAULT εχει κατι που μα αρεσει!!!

Ειναι το avatar μου!
Τελοσπαντων γουστα ειναι αυτα και δεν υπαρχει αμφισβητηση σε αυτο!Αλλα τα νουμερα και οι αριθμοι δεν αμφισβητωνται με τιποτα!!!Καταλαβαινεις πιστευω τι εννοω?
TURBO VS N/A 2-0
