Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Ποιος ειναι πιο μαγκας.Μην ξεχνας οτι στις περισσοτερες χωρες δεν φορολογουνται τα κυβικα και τωρα στην Ελλαδα ειναι επιτελους καιρος να παρεις πολλα κυβικα, καθως τα τελη πανε με τους ρυπους.Πολλα τουρπακια εχουν υψηλους ρυπους και πληρωνουν πολλα τελοι και δεν χορταινουν βενζινη.Οι καταναλωσεις που αναφερουν οι κατασκευαστες, ισχυουν μονο εαν ακολουθεις κηδεια.Καθως εαν αποφασισεις να κινηθεις συμφωνα με τα αλογα που αγορασεις και να αξιοπησεις το μοτερ, γρηγορα απογοητευεσαι.
Αναμεσα στο ιδιο αυτοκινητο, με το ιδιο χαρακτηρα θα προτιμουσα τα αλογα και ροπη να βγαιναν ατμοσφαιρικα.
Πχ 1.6 turbo vs 2.0 ατμοσφαιρα.
Θα προτιμουσα το 2.0 207 RC απο το 1.6Τ η ενα clio sport με 203ps και 22.kg ροπη απο ενα ας απουμε corsa opc.
|
Ηρακλη μιλουσα για ατμοσφαιρα και στις 2 περιπτωσεις.
Δλδ δεν θεωρω μαγκια στις φερραρι που βγαζουν ατμοσφαιρικα αλογα απο 5000 κυβικα. Αυτο ειναι ευκολο.
Η μαγκια ειναι να βγαζεις πολλα αλογα απο ατμοσφαιρικο μοτερ με λιγα κυβικα. Οπως 4age 20βαλβιδα, vti, TS, typeR, s2000 κτλπ.
Για να δουν τα ιδια αλογα οι Γερμανοι στα ιδια κυβικα πρεπει να βαλουν 6 τουρμποκομπρέσορες πανω...