Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Οπως λεει και η διαφημιση δεν νομιζω Τακη.................!!!!!!!!!
Μονο τουρμπο!147 αλογα και 17 κιλα ροπης με το ζορι και να παλευουμε να το δυναμωσουμε παλι!!!Οχι το ιδιο λαθος ξανα Σωτηρη!
Τουρμπο ξεκινας μαμα 150 αλογα και 20 + κιλα ροπης απο 1600 π.χ και με ενα προγραμμα που το θεωρω για μενα ΔΕΔΟΜΕΝΟ σε καθε τουρμπο αμαξι αφου ειναι αλογα που τα εχεις και απλα ο κατασκευαστης για πολλους λογους δεν στα δινει, φτανει 200 με 30 κιλα και οσο αντεχεις ΜΕΤΑ ανεβαινεις!!!
Αλλο 20 κιλα ροπης στης 2000 και αλλο 17 κιλα στις 5000!!!
TURBO VS N/A σημειωσατε 1-0
|
Εσυ μιλας παλι για βελτιωση ρε Γιαννη.Για καποιον που τον εδιαφερουν και μονο το 150 αλογα και μια ζωη θα το βαζει μονο βενζινη και αλλαγη λαδιων, ποιο θα επιλεξει.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Αλλο να βγαζεις αλογα ατμοσφαρικα από 5000 κυβικά και αλλο να τα βγαζεις απο 1600 και 1800... Εκει ειναι ολη η μαγκια.
|
Ποιος ειναι πιο μαγκας.Μην ξεχνας οτι στις περισσοτερες χωρες δεν φορολογουνται τα κυβικα και τωρα στην Ελλαδα ειναι επιτελους καιρος να παρεις πολλα κυβικα, καθως τα τελη πανε με τους ρυπους.Πολλα τουρπακια εχουν υψηλους ρυπους και πληρωνουν πολλα τελοι και δεν χορταινουν βενζινη.Οι καταναλωσεις που αναφερουν οι κατασκευαστες, ισχυουν μονο εαν ακολουθεις κηδεια.Καθως εαν αποφασισεις να κινηθεις συμφωνα με τα αλογα που αγορασεις και να αξιοπησεις το μοτερ, γρηγορα απογοητευεσαι.
Αναμεσα στο ιδιο αυτοκινητο, με το ιδιο χαρακτηρα θα προτιμουσα τα αλογα και ροπη να βγαιναν ατμοσφαιρικα.
Πχ 1.6 turbo vs 2.0 ατμοσφαιρα.
Θα προτιμουσα το 2.0 207 RC απο το 1.6Τ η ενα clio sport με 203ps και 22.kg ροπη απο ενα ας απουμε corsa opc.