Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03
Ξέρουν και οι Γερμανοί από ατμόσφαιρα, δες BMW και γιατί όχι και Porsche που με τον ένα ή άλλο (τι ισχύει τώρα?) τρόπο σχετίζεται με VW.
Αλλά ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο κινητήρας.
Τα VW είναι γενικα πολύ περισσότερο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα και έχουν και ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία που δεν είχε η Alfa Romeo. Την οποία ξεχασα πριν, τωρα με τα turbo ξαναβγαίνει και η Alfa Romeo στο λαϊκό σπόρ αυτοκίνητο, μέχρι να μας πείσει για την ποιότητα επιπέδου BMW και να εκτοξεύσει τις τιμές.
Και μην πουμε ότι δεν έχει ατμόσφαιρα, η ίδια εταιρεία έχει και Ferrari, τρέχει Formula 1, κτλ
Σε όλους αυτούς εγώ νομίζω σημασία έχει πόση τεχνολογία βάζουν σε λαϊκό αυτοκίνητο με λογική αξιοπιστία, για να έχουν αρκετό κέρδος. Στην αποδοτικότερη παραγωγή είναι το πλεονέκτημα της Toyota.
|
Αλλο να βγαζεις αλογα ατμοσφαρικα από 5000 κυβικά και αλλο να τα βγαζεις απο 1600 και 1800... Εκει ειναι ολη η μαγκια.