Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 07-05-11, 21:07
Το avatar του χρήστη dimitrise111
dimitrise111 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-11-2005
Μοντέλο: E11 WRC REPLICA
Περιοχή: Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.024
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 342
dimitrise111 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από παντελης 20v Εμφάνιση μηνυμάτων
εγω παιδια πριν κανω μετατροπη ,στο κορολλα μου το g6 1400..οι επιλογεσμου ηταν glanza 130 αλλα εβλεπα αλλα κορολλα που το ειχαν κανει ετρωγαν πολλυ ξυλο ειναι βαρια καροτσα για να παει,λεω καλητερα 1600,ειπα 4agze αλλα πολλα ακουω για τους κοπρεσορες και λεω αυτο το αμαξι μετο μοτερ αυτο το βαρος παει 1230 κιλα αρκετα βαρη απλος αυτο μοτερ αμα βαλεις λεφτα αξιζει,και βαζω levin ασιμοκαπακο καλα πηγενε αλλα το βαρεθεικα μετριο ηταν,και αλαζω παλη μοτερ και βαζω το μαυρο αρκετα καλο,το εχω 4 χρονια..και το κορολλα ειναι 112ο κιλα,αλλα απο τι βλεπω λειπη το tyrbo στο κορολλα?τωρα τs δεν εχω ποτε να ανοιγει..πιστευο ειναι καλη επιλογει.
Πρωτα απο ολα το glanza ειναι δυσκολα για το ε11 f/l και επειτα δεν δηλωνεται,αρα ακυρο και να ηθελες!Οσο για το αν τρωει ξυλο σε πληροφωρω οτι για 1300 και 136 αλογατακια παει μια χαρα αλλα σιγουρα οχι οπως το starlet οπως πολυ σωστα ειπες λογω βαρους!Οστοσω αν κατσεις να σκεφτεις το δηλωμα η μετατροπη και το τι καιει ενα 20v εχει μια οχι αμελητεα διαφορα και αυτο συγκριτικα με ενα φιλο με 20v και εγω με glanza!Tωρα αν κατσεις να βελτιωσεις τα δυο μοτερ το τουρμπο περνει πιο ευκολα αλογα και πιο φτηνα!Αυτα φιλε μου απο μενα που ειμαι κατοχος glanza και θεωρω την πιο καλη λυση για στργγυλοφαναρη ε11!!!!!
__________________
japcars❤️
Corolla WRC❤️
Corolla E11❤️
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5505
Απάντηση με παράθεση