Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 06-05-11, 18:50
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 322
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ πιστευω καταρχην πως αυτό το μοτερ δεν κανει στην G6 και δεν υπάρχει και λόγος να το κανεις οταν υπάρχουν καλυτερες και σωστοτερες επιλογες. Αν ειχα το δικο σου κατά 90% θα έβαζα 4A-GZE και θα το τουρμπιζα ειναι τερας αξιοπιστιας. Η άλλη λυση ειναι μοτερ από levin όπως είπες που ακομα και σε μαμα κατάσταση ειναι φοβερο. Η αλλη λυση που προσωπικά εγώ θα την αποφευγα δια ροπαλου γιατι προτιμώ κάτι που ειναι ετοιμο πχ ένα αλλο μοτερ που ειναι απο την αρχη για περισσοτερα αλογα με turbo, kompresor κτλ, είναι να τουρμπισεις το ηδη υπαρχον μοτερ, δεν ξερω από κοστος κτλ αλλα ρωτα τον pilotos7 που το εχει κανει, και φυσικά και το θεμα του υπερκβισμου που δεν μου φαινεται και τοσο ελκυστική λύση, προτιμώ αλλαγη μοτερ σε κατι καλύτερο!
Απο ιπποδυναμη ειναι η ισως η χειροτερη λυση αλλα αν σκεφτεις οτι αλλαζοντας τα εντοσθια εχεις ενα ολοκαινουριο μοτερ κι οχι καποιο σκισμενο μεταχειρισμενο,δεν χρειαζεται δηλωμα,το κοστος ειναι σχετικα χαμηλο σε σχεση με αλλες μετατροπες και επισης για ολους τους αλλους εκτος απο τον βενζινα σου (που λογω 1800 θα τον επισκεπτεσαι λιγο πιο συχνα) θα εισαι 1400!
Αν ομως θελεις ενα κοντραδικο αμαξι που να πηγαινει γρηγορα κι οχι απλα σβελτα τοτε δεν στο προτεινω.
Απάντηση με παράθεση