Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 02-05-11, 08:30
zzt231gr Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-08-2010
Μοντέλο: ΖΖΤ231
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 63
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 188
zzt231gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ChrisTS Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτο ισχυει μονο για τα celica!
Οντως ετσι ειναι.Το πρωτο 6ταχυτο κιβωτιο που ειχε βγει(C60)ειχε πολυ κοντινες αποστασεις μεταξυ των σχεσεων για γρηγορες αλλαγες αλλα μερικοι την παθαιναν με αυτο το προβλημα.Οταν ειδαν το προβλημα που υπαρχει,το βελτιωσαν(C64 πλεον)στο facelift-2003 και μετα-και το προβλημα εξαφανιστηκε,θεωρητικα.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos Εμφάνιση μηνυμάτων
δυστυχως την επαθα..
απο τριτη εβαλα δευτερα,ειδα οτι βαρεσε 9 αλλα πατησα αμεσως συμπλεκτη..
το αμαξι εσβησε,το εβαλα παλι εμπρος,τρεμει στο ρελαντι και δεν περνει ταχυτητα.
βασικα περνει αλλα πρεπει να το σβισω,να βαλω πρωτη και μετα να βαλω μπρος..με δισκολια περνει και τις αλλες.
το μοτερ ακουγεται να δουλευει κανονικα..
τι να επαθα ρε γαμωτο???
συγουρα θα πρεπει να κατεβει σασμαν αλλα να ειναι μεγαλη ζημια?
τουλαχιστον να μην εχει παθει καμια ζημια το μοτερ..
Το συμπτωμα αυτο-που μακαρι να μην ειναι ετσι,ειναι απο βαλβιδα χτυπημενη στο πιστονι.Αυτο σημαινει τουλαχιστον στραβωμα-απο μια εως πολλες-η στη χειροτερη σπασιμο(που δε φαινεται μαλλον να ειναι) και θελει οπωσδηποτε ανοιγμα η κεφαλη.

Τωρα αυτο που λες για την ταχυτητα,ισως ειναι συμπλεκτης.Μετα τις 9500 στροφες,οι εργοστασιακοι δεν πολυαντεχουν.

Απο οτι θυμαμαι ομως,δεν εχεις σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων?Δεν επρεπε να ειχε γινει αυτο.
__________________
www.northcelica.gr

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 02-05-11 στις 09:15. Αιτία: Συγχώνευση...
Απάντηση με παράθεση