Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #917  
Παλιά 09-04-11, 21:22
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsport192 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ποιος είναι ο γνωστός τύπος ??? Δεν το γράφεις για να μην "ανοίγω" βιβλία βραδιάτικα?
Ο γνωστος τυπος οπως ειπε και ο Νικος ειναι μια εκτιμηση και μια θεωρια η οποια ομως σχεδον ΠΑΝΤΑ επαληθευεται στην πραξη!
Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι ο τυπος για τα ατμοσφαιρικα ειναι : αλογα Χ4.5 δια τον αριθμο των κυλινδρων-μπεκ!
Για τα τουρμπατα το ιδιο αλλα η σταθερα ειναι 5.5 και οχι 4.5!

Παραδειγμα: 150 αλογα (κλασικο υπερκυβισμενο) Χ 4.5= 675cc δια 4 που ειναι οι κυλινδροι-μπεκ = 168,75cc το καθε μπεκ!
Αφου του 1.4 ειναι 220 τοτε για 150 ατμοσφαιρικα αλογα τα 220αρια μπεκ του 1.4 θα δουλευουν στο ~ 77% της μεγιστης παροχης!168.75/220=0,767Χ100=76,7%
Οποτε ειναι υπεραρκετα ακομα και για 180 ατμοσφαιρικα αλογα αφου με τοσα θα δουλευουν στο 92% αν υπολογισετε με τον ιδιο τυπο!

Παντως 220cc για τον 14αρι πολυ μεγαλα μου φαινονται τα μπεκ ,ΜΠΡΑΒΟ στην μαμα ΤΟΥΟΤΑ που μαλλον σκεφτηκε εσας τους υπερκυβισμενους!!!

Φανταστειτε εμενα το Punto που ειναι και τουρμπο φοραγε απο την μανα του μολις 280 cc!!!Για αυτο επαρκουσε οριακα μεχρι 190 αλογα (25αρα τουρμπινα) με 93% αποδοση!200αλογα με 100% αποδοση και κινδυνο που το ρισκαραν πολυ και οταν εσπαγαν τους εφταιγε το κακομοιρο το αμαξι!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση