Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #117  
Παλιά 05-04-11, 19:59
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Ανθρώπους που σέβομαι -και με σέβονται- δεν τους παρεξηγώ, Μιχάλη.
Είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε σε μια παλιά εκδρομή και είχαμε κάνει καλή παρέα.
Στο προκείμενο τώρα...
Η Blitz, όπως την είχα αγοράσει, δεν είχε σωληνώσεις. Τη διατομή τους, όμως, την καθορίζει η βάση του AFM -η οποία είναι και βάση για την χοάνη-.
Όσον αφορά στις επίσημες δυναμομετρήσεις της Blitz, δεν γνωρίζω με τι σωληνώσεις έχουν πραγματοποιηθεί. Αυτό που γνωρίζω σίγουρα είναι ότι οι αδυναμίες του εργοστασιακού σωλήνα μπορούν να διαπιστωθούν οπτικά, μόνο κατά τη δυναμομέτρηση. Και αυτές οι αδυναμίες είναι που μειώνουν και τα κέρδη της εν λόγω φιλτροχοάνης.
Με σωστές σωληνώσεις, τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά καλύτερα απ' ότι με τις εργοστασιακές και γίνονται αντιληπτές και από την αίσθηση που αποκομίζεις.
Η συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής ισχύος για τη βελτίωση της οποίας μιλάμε, είναι από τις πιο μελετημένες, εξελίξιμες και "ιδιαίτερες" που υπάρχουν. Και όταν "εισπνέει" και "εκπνέει" άνετα, σε συγκινεί και από άποψη απόδοσης και ηχητικά...
ΥΓ: Αποφεύγω, Μιχάλη, να αναπτυχθώ στο θέμα "Blitz" διότι όποτε έχει εγερθεί τέτοιο θέμα, έχουμε παρασυρθεί σε ανούσιες κόντρες και διαξιφισμούς...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση