Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #107  
Παλιά 05-04-11, 11:19
Το avatar του χρήστη TmNemesis
TmNemesis Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 30-09-2006
Μοντέλο: T Sport f/l 5d
Περιοχή: Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 421
TmNemesis θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos ts Εμφάνιση μηνυμάτων
η μόνη παρατήρηση είναι αν πρόσεξες είναι οτι ο μεταλικός σωλίνας είναι κάπως να το πώ σαν κακοκολλημένος κάτι που θα δυσκολεύει τον αέρα να στροβιλιστή μέσα ενώ τις ΚΝ είναι μονοκόματο ............
ακόμα δέν βλέπω εγκοπή για τις υποπιέσεις
τι είδα ε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
η λέω λαλακίες
εγώ ακόμα επιμένω για ΚΝ στα 200 είναι και αυτό
τι λέτε?
Είχε κάτι σωληνάκια από την κάτω,δεν τα πρόσεξα καλά...
Έχει επίσης ένα σωλήνα που μπαίνει μπροστά και τον πας στο φανάρι,στον προφυλακτήρα,όπου θες.(για παγωμένο αέρα)

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατι να μην βαλετε απλα εναν ανταπτορα για τo AFM και μια φιλτροχωανη (οπως το κιτ της Blitz) και να τελειωνετε?

Κρατατε τον μαμα σωλήνα που ειναι και λαστιχενιος και δεν κραταει θερμοκρασιες/πυρωνει και είστε κομπλε.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos ts Εμφάνιση μηνυμάτων
όταν το δοκίμασα με μια κοινή χωάνη και αντάπτορα που αγόρασα
το μοτέρ κ'οντεψε να σπάσει μετα τις 6,200 μου έκανε ένα κόψιμο και θόρύβο
και άναψαν όλα
οτι πληρώνεις πέρνεις ρε συ....
λες να είναι βλάκες όσοι σκάνε πολλά ε για κιτ.
Εκεί είναι το θέμα,να μπει κάτι δοκιμασμένο και να μην έχουμε προβλήματα,λαμπάκια κτλ.
Αν το έχεις τοποθετήσει κάποιος και έχει εμπειρία-άποψη ας μας βοηθήσει...
__________________


Απάντηση με παράθεση