Για να δηλωθεί ένα μοτερ σε μετατροπή πρέπει να ισχύει μια από τις δυο περιπτώσεις:
1) Το μοτερ που βάζεις να έχει μπει από το εργοστάσιο στο ίδιο αυτοκίνητο, άσχετα με τον αν κυκλοφόρησε στην χώρα μας. Έτσι δηλώνεται πχ ένα lexus is200 με 2jz-gte, επειδή έχει κυκλοφορήσει altezza με 2jz-ge.
2) Βάζεις ένα οποιοδήποτε μοτέρ με αύξηση κυβικών ως 30% απ' το μέγιστο κυβισμό που τοποθετεί το εργοστάσιο σε αυτό το σασί και ακολουθείς την διαδικασία με τον μηχανολόγο, το κτεο και την γραφειοκρατία....
Και στις δυο περιπτώσεις ο πρώτος τρώει την πίκρα και οι επόμενοι είναι άνετοι.
Όσο αφορά το yaris και τα 4e-fte έχει γίνει ήδη η διαδικασία βασισμένη στην περίπτωση 2, οπότε οι επόμενοι είναι άνετοι.
Όσο αφορά όμως τα 3s-gte δεν πέφτουν σε καμία από τις παραπάνω περιπτώσεις και δεν δηλώνεται η μετατροπή είτε μας αρέσει είτε όχι, πέρα απ' το αν είναι σωστή και ασφαλής.
|