Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 02-04-11, 18:59
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 547
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TmNemesis Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλος με τάπερ οδήγησε το δικό μου και μου είπε ότι στο τάπερ του δεν κλοτσάει τόσο,ότι δηλ. μπαίνει πιο νορμάλ το vtec.
Δεν ξέρω... εγώ δεν έτυχε να οδηγήσω το δικό του,ακόμα.

Οπως προανεφερα, τα Honda εχουν i-vtec που μπαινει σε δυο σταδια, με σκοπο να μην υπαρχει η υστερηση του κινητηρα μεχρι να ανοιξει τελειως το vtec στα ψηλα. Αυτο συνεπαγεται οτι χανεις το κλωτσημα. Απο χαμηλα πιστευω οτι η TS δεν θα χε καμια ελπιδα. Ποιο Type R εχει? Το καινουργιο (FN2), η το EP3?

Βασιλη οντως η TS ειναι πιο ελαφρυα απο το FN2, αλλα οτι και να ναι μιλαμε για διλιτρο κινητηρα.
__________________
Αφεντικο, θα θελα να μου κανεις μια αυξηση. Οχι για μενα, αλλα για τη φουκαριαρα την τσεπη μου!!!!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14305