Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος
μαλλον δεν εχεις μπει σε 20v ή αν εχεις μπει σε κανα σαπιο γι αυτο τα λες αυτα!για τα κυβικα και τα αλογα του ειναι πολυ καλυτερο απο αλλα που ειναι και 40 αλογα και κυβικα παραπανω,και μετα πας και μου συγκρινεις ραλι τετραπεταλουδο γιατι?επειδη μονο η τουτοτα σε ατμοσφαιρα καταφερε να βγαλει σε παραγωγη μοτερ τετραπεταλουδο και καμια αλλη δεν ειχε τα @ρχιδι@ να το κανει,σκεψου να τσιγκλισεις το τετραπεταλουδο να παει 240 και ας ερθει το ραλι μετα να τα πουμε!
οσο αφορα το τουρμπισμα το καθε μορτερ δουλευει με διαφορετικα πραγματα,δεν μπορεις να βαλεις τα ιδια πραγματα σε ενα ραλι και σε ενα 20v και να δουλεψει σωστα,δεν ειναι ολα τα πραγματα bolt on τα βαλαμε πανω και φυγαμε,καλα και το αλλο το καλο που ειπες για θεμα αξιοπιστιας το προσπερναω γιατι μαλλον γραφεις σε λαθος club για αξιοπιστια.
|
Για βαλε νιτρο σε 20βαλβιδο και ελα να τα πουμε......(εγω το χω δει)......
Μαλλον δεν διαβαζεις πριν γραψεις....ειπα......εχω μπει .....σε 4.......εσυ σε ποσα........20βαλβιδα????????
Με την βελτιωση μαλλον δεν εχεις επαφη.......οταν ειναι 1600 μοτερ και τα δυο και κουμπωσεις ιδιο τουρμπο.......βλεπεις ποιο ειναι πιο βελτιωσιμο και πιο διαθεσιμο..........αυτο λεμε εδω........αυτο συγκρινουμε........τωρα αν εσυ χαλασεις 10.000 ευρω και ο αλλος 5.000 για πραγματα ειναι λογικο να σαι μπροστα!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Και καποιος αλλος το ανεφερε το λεω και γω ,και που συγκρινουμε 1600 μοτερ με 150 αλογα (περιπου) και 1800 με 185(περιπου και στην καλυτερη  ) αυτο τα λεει ολα για εναν ανθρωπο που ποτε δεν ειχε ΤΟΥΟΤΑ αλλα ασχολειται με την βελτιωση και ειναι καθε μερα σε συνεργειο με δυναμομετρο και εχει δει ΠΟΛΛΑ!
ΟΛΑ βελτιωνονται και το καθενα εχει και θελει τα δικα του!Η διαφορα ειναι το ΚΟΣΤΟΣ τα Aftermarket και που θες να φτασεις!
Ειναι βλακεια να θες 600 απο τον 20βαλβιδο οταν δυσκολα βρισκεις τουρμπισμενο και δεν ξερεις βασικα πραγματα οπως αντεχει ο κορμος τοσα αλογα,η κεφαλη???
Αν θες 600 βαζεις την διλιτρουμπα και τα φτανεις πολυ πιο ευκολα ,πιο αξιοπιστα ,πιο οικονομικα και σιγουρα θα τα δεις!
Τα saxoralla εχουν τα δικα τους και πραγματικα ειναι πολυ καλα μοτερ!Εχουν κανει την δικια τους ιστορια ,εχουν φτασει μονοπεταλουδα τα 200,τετραπεταλουδα τα 230+ ,ΝΙΤΡΟ οσο θες, τουρμπο απο light 200 μεχρι 500 και 600 και στο συγχωρεμενου του Μιχαλοπουλου τα 800!!!!!
Απο την αλλη η TS με τα Type R απλα δεν υπαρχει συγκριση!Τελειως διαφορετικα σε ολα τους!Ασε που ολα τα Type R βγαζουν πραγματικα τα 200 αλογα που υποσχεται ο ΣΧΙΣΤΟΜΑΤΗΣ σε αντιθεση με τα TS που δεν τα βλεπεις ουτε σε ΜΑΗΑ!!! 
|
+100000000000000
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από παντελης 20v
για το φιλο μας το (xaro)..επιδει λες για ραλλυ τετραπεταλουδο,με 20ν βαλε να δεις μια κοντρα μπαρμπαρις 20ν σταρλετ vs 0-400 ραλλυ,που ειναι και τα ειδια κυλα..και πεσμου..παντος 1600 20ν ετσι και το κανεις 200 αλογα πιστευο δεν εχει τυχη κανενα t-sport,type-r....
|
Το σταρλετ ειναι 100+ κιλα κατω απο το ραλλυ.......και σ συτα τα αλογα αν ξερεις διαιρεση.....ξερεις τι γινεται........
Ασε που εκει παιζουν αλλα πραγματα ρολο!!!!
Συμφωνω απολυτα σ αυτο που λες στο τελος.........τα πειραγμενα αλογα ειναι παντα πιο δυνατα αλλωστε!!!!!