Και καποιος αλλος το ανεφερε το λεω και γω ,και που συγκρινουμε 1600 μοτερ με 150 αλογα (περιπου) και 1800 με 185(περιπου και στην καλυτερη

) αυτο τα λεει ολα για εναν ανθρωπο που ποτε δεν ειχε ΤΟΥΟΤΑ αλλα ασχολειται με την βελτιωση και ειναι καθε μερα σε συνεργειο με δυναμομετρο και εχει δει ΠΟΛΛΑ!
ΟΛΑ βελτιωνονται και το καθενα εχει και θελει τα δικα του!Η διαφορα ειναι το ΚΟΣΤΟΣ τα Aftermarket και που θες να φτασεις!
Ειναι βλακεια να θες 600 απο τον 20βαλβιδο οταν δυσκολα βρισκεις τουρμπισμενο και δεν ξερεις βασικα πραγματα οπως αντεχει ο κορμος τοσα αλογα,η κεφαλη???
Αν θες 600 βαζεις την διλιτρουμπα και τα φτανεις πολυ πιο ευκολα ,πιο αξιοπιστα ,πιο οικονομικα και σιγουρα θα τα δεις!
Τα saxoralla εχουν τα δικα τους και πραγματικα ειναι πολυ καλα μοτερ!Εχουν κανει την δικια τους ιστορια ,εχουν φτασει μονοπεταλουδα τα 200,τετραπεταλουδα τα 230+ ,ΝΙΤΡΟ οσο θες, τουρμπο απο light 200 μεχρι 500 και 600 και στο συγχωρεμενου του Μιχαλοπουλου τα 800!!!!!
Απο την αλλη η TS με τα Type R απλα δεν υπαρχει συγκριση!Τελειως διαφορετικα σε ολα τους!Ασε που ολα τα Type R βγαζουν πραγματικα τα 200 αλογα που υποσχεται ο ΣΧΙΣΤΟΜΑΤΗΣ σε αντιθεση με τα TS που δεν τα βλεπεις ουτε σε ΜΑΗΑ!!!
