Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #246  
Παλιά 25-03-11, 13:37
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panagiotisfx Εμφάνιση μηνυμάτων
Ανδρεα το Civic TypeR θεωρειται hot hatchback(οπως την λενε αυτη την κατηγορια οι Αγγλοι) και καλυτερα να συγκριθει με hot hatchback δηλαδη την Corolla TS.Οπως επισης η Celica TS ειναι coupe και καλυτερα να συγκριθει με καποιο coupe,δηλαδη το Honda Integra TypeR
Μα η σύγκριση που κάνουμε δεν είναι βάσει κατηγορίας αμαξώματος αλλά βάσει αγοραστικού κοινού. Το αγοραστικό κοινό του TypeR δεν είναι κάποιος που θέλει να αγοράσει το 1,4 ή το 1,8 Civic και είπε να πάρει το TypeR ως πιο γρήγορο. Καμία σχέση τα μεν με το δε, μα καμία όμως... Και εξάλλου του Integra δεν ήρθε ποτέ Ελλάδα επίσημα.

Πάντως η δική μου γνώμη για τον 4age 20V είναι ότι πρόκειται για έναν από τους κορυφαίους κινητήρες ever με αγωνιστικές καταβολές και τεχνολογία πολύ μπροστά από την εποχή της κατασκευής του. Με δύναμη τέτοια που μπορούσε (και ακόμα μπορεί) άνετα να κοντράρει και να είναι μπροστά από πολύ δυνατότερα μοτέρ. Μεγάλο μειονέκτημα ότι στην Ελλάδα ήρθε μόνο ως τροπέτο με αποτέλεσμα η αγορά του αλλά και η μετατροπή του (λόγω έλλειψης μηχανικών και ηλεκτρολόγων με τις απαιτούμενες γνώσεις) να είναι και λίγο λαχείο, αφού μπορούσε κάλλιστα το αποτέλεσμα να είναι κορυφαίο ή τελείως απογοητευτικό...
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 25-03-11 στις 13:50.
Απάντηση με παράθεση