Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #237  
Παλιά 24-03-11, 21:48
Το avatar του χρήστη akis_1
akis_1 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 05-07-2005
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 262
akis_1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο 4age (ιδιως ο 16v) δεν μπορει να συγκριθει με τον β16β, γιατι ειναι πολλες κλασεις πανω.
Ειναι πολυ πιο αξιοπιστος και βελτιωσιμος απο τον b16b και πιο ελαφρυς.
To κεφαλαρι του ειναι διαμαντι.
Δεν ειναι τυχαιο πως παγκοσμιος οταν θελουν να βελτιωσουν οποιοδηποτε αυτοκινητο οποιασδηποτε χωρας, με ελαφρυ μοτερ, αν θελουν ατμοσφαιρικα παιρνουν 4age και αν θελουν τουρμπο SR20DET.
Το ελαφρυ συνεπαγεται με πολυ καλυτερο ζυγισμα αυτοκινητου.
Ε ο b16b ειναι type-r 1600 eg6 με 180 αλογα και δεν πιανουν μια τα 20v μπρωστα του.Δεν εχει καμια σχεση με τον b16a που φοραν κλασικα ολα τα vti και στροφαρει μαμα 9000+.οσο απο βελτιωση ξερεις τι κυκλοφορει για vtec?τα παντα σε σχεση με τα 20v.Ποσα 20v φτιαγμενα κυκλωφορουν?Ελαχιστα σε σχεση με τα χοντα.Οσο για αξιοπιστια ποσα μαυροκαπακα εχουν καρφωσει μπιελες σιγουρα τα μισα απο αυτα που κυκλωφορουν για μαμα παντα τα ασημι εχουν πιο χοντρες...χοντα=αξιοπιστια.-

φιλικα ακης.
__________________
4AGZE
Απάντηση με παράθεση