Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
Δεν ξέρω να σου απαντήσω με νούμερα αλλά θέλω να λάβεις υπόψη πως η ΤΟΥΟΤΑ κάποια στιγμή σταμάτησε την εισαγωγή του συγκεκριμένου μοντέλου, ενώ στο εξωτερικό το πουλούσαν κανονικά. Η HONDA δεν το έκανε τότε αυτό!
Για TS πήγαινα και εγώ και ο Τσερκέζος λίγους μήνες πριν από μένα το 2005 και δεν τα έφερναν.
|
Παντως απο χθες Σωτηρη που το συζητησαμε ,εχω δει πανω απο 5 TYPE R εδω στο Βολο!

Οντως αυτη η συζητηση δεν οδηγει πουθενα!

Οσον αφορα οτι τα 20βαλβιδα δεν εισηχθησαν ΠΟΤΕ Ελλαδα δεν λεει τιποτα!Το ΙNTEGRA επισης δεν ηρθε ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΛΛΑΔΑ αλλα παραεισαγωγη!Ετσι νομιζω δηλαδη!Και βελτιωνεται παρα πολυ!
Απλα ειναι ηδη ηδη 4πεταλουδα και πιεσμενα!Σε συγκριση με τα 1.6 VTI ε ΟΧΙ ρε παιδια και καλυτερο σε ΣΤΟΚ μορφη το HONDA ρε παιδια που δεν βγαζει ουτε 14.5 κιλα ροπη!Ειναι απελπισια οδηγικα μεχρι της 6000!Σε αντιθεση με τα 20 βαλβιδα που εχουν για πλακα 16 κιλα ροπης σε χαμηλοτερες στροφες και απο της 3000 ειναι ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ!Φυσικα ευνουνται απο το 4πεταλουδο αλλα ας το κανε και η HONDA!
Οσον αφορα το ΚΟΣΤΟΣ θεωρω οτι 4000-5000 ΕΥΡΩ πρεπει να θεωρουνται δεδομενη δαπανη οταν θες να βελτιωσεις ενα μοτερ ειτε αυτο λεγεται ΙNTEGRA ειτε TYPE R ειτε TS!
Καταλαβαινω απολυτα σαν γνησιοι ΤΟΥΟΤΑ κηδες ολοι εδω μεσα θα προτιμουσατε το TS και δεν μπορω να σας κατηγορησω γι αυτο,αλλα αντικειμενικα το TYPE R ειναι σε πολλα καλυτερο και ξεχωριζει με το καλημερα σε αντιθεση με το TS που δεν το ξεχωριζεις ευκολα ,εγω τουλαχιστον , αφου ολοι πλεον βαζουν το σημα TSport μπροστα στην μετωπη!
