Στο Wikipedia, στο
άρθρο για τον 2zzge κινητήρα γίνεται αναφορά στις βίδες του lift. Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι στα πρώτα χρόνια παραγωγής του μοτέρ, παρουσιαζόταν πρόβλημα με τις βίδες (lift bolts), γεγονός που δεν δημιουργούσε κάποιο πρόβλημα βλάβης στον κινητήρα αλλά ουσιαστικά δεν τον άφηνε να αποδώσει τα μέγιστα (This did not damage the engine, but would hamper performance). Η ΤΟΥΟΤΑ έλυσε το θέμα στα τέλη του 2002 με επανασχεδιασμό των βιδών και την τοποθέτησή τους στις νεότερες εκδόσεις.
Μήπως τελικά δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας και αυτό το θέμα αφορούσε τις πρώτες εκδόσεις και μόνο; Βέβαια, με τέτοιο κόστος (1 ευρώ για τις δύο βίδες) δεν αξίζει καν να το συζητάμε, αλλά λέμε τώρα...