Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από skour
Για ποιον λογο ο κοφτης ειναι στις 8500 στροφες?Θελω να πω,εχει γινει καποια βελτιωση?Κανονικα στις 8200 δεν ειναι ο κοφτης της TS? Σορρυ που ρωταω αλλα μου φαινεται καπως παραξενο...
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
8.200 ήταν ο κόφτης στα pro-facelift TS. Τα facelift μοντέλα, δηλαδή από τα μέσα του 2004 και μετά, είχαν τον κόφτη πιο ψηλά, γύρω στις 8.400-8.500 στρ/λεπτό.
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TmNemesis
Και το δικό μου εκεί είναι σχεδόν 8500 rpm
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από SolidSnake
ο κοφτης χτυπαει στις 8.200. αν χτυπαει πιο πανω εχει πειραχτει. τσιπ, εγκεφαλος κτλ. δεν υπαρχει περιπτωση. καλοριζικο κι ολας.
|
Επανέρχομαι στο συγκεκριμένο ζήτημα μιας και διαβάζοντας τα του 2zzge κινητήρα στο Wikipedia, είδα να αναφέρεται ο ανεβασμένος κόφτης στις νεότερες εκδόσεις των μοντέλων που φορέσανε τον συγκεκριμένο. Συγκεκριμένα αναφέρει
"The Toyota PCM electronically limits RPM to about 8200 RPM (or 8400 RPM in some earlier cars)". Μπορείτε να δείτε όλη την αναφορά
εδώ.