Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #138  
Παλιά 24-03-11, 14:09
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από skour Εμφάνιση μηνυμάτων
Για ποιον λογο ο κοφτης ειναι στις 8500 στροφες?Θελω να πω,εχει γινει καποια βελτιωση?Κανονικα στις 8200 δεν ειναι ο κοφτης της TS? Σορρυ που ρωταω αλλα μου φαινεται καπως παραξενο...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
8.200 ήταν ο κόφτης στα pro-facelift TS. Τα facelift μοντέλα, δηλαδή από τα μέσα του 2004 και μετά, είχαν τον κόφτη πιο ψηλά, γύρω στις 8.400-8.500 στρ/λεπτό.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TmNemesis Εμφάνιση μηνυμάτων
Και το δικό μου εκεί είναι σχεδόν 8500 rpm
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από SolidSnake Εμφάνιση μηνυμάτων
ο κοφτης χτυπαει στις 8.200. αν χτυπαει πιο πανω εχει πειραχτει. τσιπ, εγκεφαλος κτλ. δεν υπαρχει περιπτωση. καλοριζικο κι ολας.
Επανέρχομαι στο συγκεκριμένο ζήτημα μιας και διαβάζοντας τα του 2zzge κινητήρα στο Wikipedia, είδα να αναφέρεται ο ανεβασμένος κόφτης στις νεότερες εκδόσεις των μοντέλων που φορέσανε τον συγκεκριμένο. Συγκεκριμένα αναφέρει "The Toyota PCM electronically limits RPM to about 8200 RPM (or 8400 RPM in some earlier cars)". Μπορείτε να δείτε όλη την αναφορά εδώ.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση