Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas
Φιλε μου , οντως φαινεται οτι δεν εχεις ιδιαιτερη εμπειρια απο TS.
Τουλαχιστων εδω στη Θεσσαλονικη εχει πανω απο 20 που ειναι βελτιωμενα μεχρι και 550 αλογα με το τελευταιο(550 αλογα) να κινηται καθημερηνα 2 χρονια τωρα με μονα προβληματα στο σασμαν και πιστευω να καταλαβαινεις γιατι.Τωρα εδω συγκεκριμενα τα Type-r ειναι εξαφανισμενα, ισως να μαζευτηκαν ολα στο βολο (πλακα κανω). Μονο καινουρια κυκλοφορουν τα οποια ειναι ολα μαμα γιατι το καινουριο (δεν ξερω αν το γνωριζεις) με φιλτρο και εξατμιση δεν κερδιζει τιποτα.
Πιστεψε με αν κανεις βολτα με βελτιωμενο TS θα αναθεωρησεις.
Κι αυτο αν το ελευθερωσεις το μοτερ παιρνει πολυ τα πανω του.
|
Δεν εχω κανενα απολυτως λογο να σε αμφισβητησω ,απλα στα περιοδικα που συνεχεια κοιταω και κυριως στο POWER που το θεωρω αρκετα καλο δεδομενου του ανταγωνισμου του , δεν εχει τυχει να δω κανενα ,ουτε και στο διαγωνισμο δυναμομετρησης που ελαβα και γω μερος με το PUNTO μου!Στην κατηγορια ατμοσφαιρα 1600-1800 λογο εχουν ΚΥΡΙΩΣ HONDA INTEGRA B18 και κανα υπερκυβισμενο SAXORALLO!
Επισης θα ηθελα τελειως ενημερωτικα να μας πει καποιος εν γνωριζει ποσα TS εχουν πουληθει-ταξινομηθει συνολικα στην Ελλαδα ΟΛΑ τα χρονια και ποσα TYPE R!Και τονιζω τον απαγορευτικο για πολλους κυβισμο των 2 ΛΙΤΡΩΝ!!!
ΘΕΩΡΩ χωρις να ξερω -δει κανενα επισημο στοιχειο απο αυτα που βλεπω-ακουω οτι η αναλογια πρεπει να ειναι συντριπτικη υπερ του HONDA!
Κατι πρεπει να σημαινει και αυτο καθως ηταν παραπλησιας φιλοσοφιας αυτοκινητα
ενω το ΤΟΥΟΤΑ ευνοηθηκε απο τον κυβισμο του αλλα και οτι εβγαινε και 5θυρο!
Το καινουργιο HONDA το οποιο επαψε και πλεον να παραγεται δεν εχει καμια σχεση με το παλιο και καλο EP3 παρολα αυτα φτανει και αυτο σχετικα ευκολα τα 260 αλογα!Ειναι και ηλεκτρογκαζο μην το ξεχναμε και αυτο!
Και το TS ΑΝ παραγοταν τωρα θα ηταν πολυ χειροτερο οπως το νεο HONDA αφου οι αναθεματισμενοι ΡΥΠΟΙ τα εχουν χαντακωσει!
